avicom
Ing. Vladimír Kuba
  • daňové poradenství (KDP ČR, evidenční číslo 236)
  • poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků (Magistrát města Plzně )
  • služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy (Magistrát města Plzně)
  • testování, měření, analýzy a kontroly (Magistrát města Plzně)
  • výzkum a vývoj v oblasti přírodních a technických věd nebo společenských věd (Magistrát města Plzně)
  • mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, vč. lektorské činnosti (Magistrát města Plzně)
  • realitní činnost, správa a údržba nemovitostí (Magistrát města Plzně)


Základní ceník pro uvedené činnosti

A. ODMĚNY

I. Právní, ekonomické, finanční a podnikatelské poradenství, správa a služby organizačně hospodářské povahy, školení, lektorská činnost, realitní činnost, správa a údržba nemovitostí atd.

Základní sazba 1.000,- Kč/hod. (minimálně 500,- Kč za poradu, počítána započatá půlhodina)


II. Daňové poradenství

a) Základní sazba 1.000,- Kč/hod. (minimálně 500,- Kč za poradu, počítána započatá půlhodina)

b) Zpracování daň. přiznání DPFO v neprodlouženém termínu
- základní sazba 1000,- Kč

Zahrnuje zpracování daň. přiznání v listinném či elektronickém provedení na základě kompletních podkladů od daňového subjektu a jeho předání (zaslání) klientovi. V případě, že část podkladů zpracovává poradce bude k uvedené částce připočítána částka podle počtu hodin dle základní sazby dle odstavce a)

c) Zpracování a podání daň. přiznání DPFO v prodlouženém termínu na základě samostatné smlouvy a plné moci dle elektronických podkladů ve stanoveném formátu a struktuře
- základní sazba 1.000,- Kč

Zahrnuje elektronické zpracování a podání daň. přiznání na základě kompletních podkladů od daňového subjektu v případě, že údaje do daňového přiznání jsou předány v elektronické verzi EPO2 na formuláři DPFDP5 – ve formátu .XML a přílohy ve formátu .PDF. V případě, že část podkladů zpracovává poradce,bude k uvedené částce připočítána částka podle počtu hodin dle základní sazby dle odstavce a)

d) Zpracování a podání daň. přiznání DPFO v prodlouženém termínu na základě samostatné smlouvy a plné moci dle podkladů nepředaných ve stanoveném formátu a struktuře
- základní sazba 1.500,- Kč.

Zahrnuje elektronické zpracování a podání daň. přiznání na základě kompletních podkladů od daňového subjektu v případě, že údaje do daňového přiznání nejsou předány v elektronické verzi EPO2 na formuláři DPFDP5 – ve formátu .XML a přílohy ve formátu .PDF. V případě, že část podkladů zpracovává poradce,bude k uvedené částce připočítána částka podle počtu hodin dle základní sazby dle odstavce a)

e) Zpracování a podání daň. přiznání DPPO v prodlouženém termínu na základě samostatné smlouvy a plné moci
– základní sazba 5.000,- Kč

Zahrnuje elektronické zpracování a podání daň. přiznání na základě kompletních podkladů od daňového subjektu v případě, že údaje do daňového přiznání jsou předány v elektronické verzi EPO2 na formuláři DPPDP7 – ve formátu .XML a přílohy ve formátu .PDF. V případě, že údaje do daňového přiznání nejsou předány v elektronické verzi (EPO2 na formuláři DPPDP7 – ve formátu .XML a přílohy ve formátu .PDF) nebo část podkladů zpracovává poradce dle pokynů klienta, bude k základní sazbě po zpracování a podání daň. přiznání doúčtována částka za tuto činnost dle základní sazby dle odstavce a)

f) Zpracování daň. přiznání k dani z nemovitostí, z převodu nemovitostí, darovací, dědické – - viz základní sazba dle a) (cca 2.000 Kč pro běžné úkony do 14 dnů, jinak dohoda předem)

g) Ostatní úkony (např.vypracování písemného stanoviska či osvědčení, zastupování klienta při jednání s finančními institucemi či s třetími osobami na základě plné moci atd.) - základní sazba 1000,- Kč + sazba dle a) (pokud nebude dohodnuto jinak)


B/ NÁKLADY

Ve všech zde uvedených odměnách za jednotlivé činnosti jsou zahrnuty běžné náklady poradce
spojené s uvedenou činností (tel. a faxové poplatky, doprava, využití vlastní počítačové a kopírovací techniky, poštovné atd.). Pokud nebude stanoveno jinak, počítá se do hodinových sazeb i doba strávená čekáním na klienta v dohodnuté době schůzky a doba strávená na cestě ke klientovi (v tomto případě nejsou účtovány cestovní náhrady).
Jinými náklady, které jsou účtovány zvlášť, se rozumí např. kolky, zahraniční stravné a kapesné, ubytovací náklady či jiné náklady, které poradce vynaložil jménem klienta či svým jménem při činnosti pro klienta. Tyto jiné náklady budou při vyúčtování (přeúčtování) doloženy řádnými doklady.


C/ POUŽITÍ UVEDENÝCH SAZEB, ZPŮSOB ÚHRADY ODMĚN A NÁKLADŮ

Uvedené sazby budou použity, pokud se před zahájením poradenské činnosti, zpracování daň. přiznání či prací na posudku nedohodnou strany jinak.

Úhrady za služby budou realizovány na základě účetního dokladu, a to
a/ fakturou, vystavenou poradcem s bezhotovostní úhradou (bankovním převodem)
b/ fakturou, vystavenou poradcem s hotovostní úhradou příjmovým dokladem
c/ pouze příjmovým dokladem v jednoduchých případech s hotovostní úhradou

V případě zavedení EET i na činnosti poradce bude úhrada realizována pouze bezhotovostně – poradce neplánuje registraci k EET


Pro běžné úkony bude faktura vystavena současně při/po provedení/splnění jednorázového úkonu (či před nebo při zahájení požadovaných úkonů). Pokud není pro speciální úkony/služby stanoven pevný termín úhrady, je základní termín splatnosti faktury 7 dnů od vystavení.


Poradce není plátcem DPH - uvedené ceny jsou konečné